harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Ny seriøs betalingsside eller scamsite?
Gå til side Forrige  1, 2
 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Diverse/Hyggekrogen/Pokerlounge
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Søn jul 17, 2011 12:56    Emne: Besvar, med citat

Det er lige ud af landevejen at tjekke ekspertstatistik inde på ToT, bare klik på et ekspertikon i højre side.

Jeg har lige kigget selv. "Den" Wolfman som er inde på ToT har en TBP på ca. 107,6 ved varierede indsatser og det må siges at være godkendt. Smile
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Søn jul 17, 2011 13:31    Emne: Besvar, med citat

Gargamel skrev:
Det er lige ud af landevejen at tjekke ekspertstatistik inde på ToT, bare klik på et ekspertikon i højre side.

Jeg har lige kigget selv. "Den" Wolfman som er inde på ToT har en TBP på ca. 107,6 ved varierede indsatser og det må siges at være godkendt. Smile



Okay det vidste jeg ikke lige, som du nok kan se er jeg ikke ligefrem ekspert på dette område. Så 107,6 er godkendt? For så ville jeg da følge ham og hans spil hvis du mener det er en god ide? Eller er det dumt?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Søn jul 17, 2011 15:58    Emne: Besvar, med citat

Hermann skrev:
...Okay det vidste jeg ikke lige, som du nok kan se er jeg ikke ligefrem ekspert på dette område. Så 107,6 er godkendt? For så ville jeg da følge ham og hans spil hvis du mener det er en god ide? Eller er det dumt?


107.6% er meget pænt, selv de ca. 104.6% Wolfman opnår ved samme indsats på alle bets er pænt!

Så hvis du er interesseret i at bette på engelsk fodbold, så er det en overordentlig god ide at følge Wolfman inde på ToT.

Men du skal så nok ikke regne med at det er de bedste bidder, for dem får du altså kun får ved at være tilmeldt hans betalingsservice (hvis det da er den samme Wolfman) for hans betxpert regnskab viser et tal på næsten 116% og det er i særdeleshed meget fornemt.

Jeg tænkte på, at hans ToT regnskab jo egentlig er en meget god reklame og hvis du er interesseret i hans betalingsservice så kan du forsøge dig med at sende en mail for at høre om han er "den" Wolfman som er inde på tipsomtips, før du beslutter dig.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Søn jul 17, 2011 20:00    Emne: Besvar, med citat

Gargamel skrev:
Hermann skrev:
...Okay det vidste jeg ikke lige, som du nok kan se er jeg ikke ligefrem ekspert på dette område. Så 107,6 er godkendt? For så ville jeg da følge ham og hans spil hvis du mener det er en god ide? Eller er det dumt?


107.6% er meget pænt, selv de ca. 104.6% Wolfman opnår ved samme indsats på alle bets er pænt!

Så hvis du er interesseret i at bette på engelsk fodbold, så er det en overordentlig god ide at følge Wolfman inde på ToT.

Men du skal så nok ikke regne med at det er de bedste bidder, for dem får du altså kun får ved at være tilmeldt hans betalingsservice (hvis det da er den samme Wolfman) for hans betxpert regnskab viser et tal på næsten 116% og det er i særdeleshed meget fornemt.

Jeg tænkte på, at hans ToT regnskab jo egentlig er en meget god reklame og hvis du er interesseret i hans betalingsservice så kan du forsøge dig med at sende en mail for at høre om han er "den" Wolfman som er inde på tipsomtips, før du beslutter dig.



Okay så blev jeg i hvert fald det klogere Smile Vidste at det samlet skulle være over 100 % men ikke om 105 eksempelvis var flot.

Lige en anden ting når vi er ved det. Hvor mange bets ca skal man lave for at bedømme noget? Så vidt jeg kan se har Wolfman lavet omkring de 300 bets er det en fin ramme at se det ud fra eller skal der flere til?

116 % det lyder rigtig rigtig pænt må man sige! Er det meget normalt eller har han bare været godt kørende? Og hvor mange bets er det fra?

Jeg må lige prøve at kontakte ham for at høre det nedestående. Han virker i hvert fald kompetent til engelsk fodbold. Det er ikke en du kender privat? eller af omveje ?

Og endnu engang tak for hjælpen indtil videre det sætter jeg STOR pris på.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Man jul 18, 2011 15:36    Emne: Besvar, med citat

Hermann skrev:

….
Jeg må lige prøve at kontakte ham for at høre det nedestående. Han virker i hvert fald kompetent til engelsk fodbold. Det er ikke en du kender privat? eller af omveje ?


Hej Hermann

Jeg kender ikke Wolfman privat eller ad omveje. Grunden til at jeg kender noget til nogle er, at jeg har været aktiv indenfor betting på Nettet siden 2005. Det er en forholdsvis lille verden hvor man efterhånden opnår kendskab til mange af dem som er aktive som ofte gennem en tjans som ekspert på en spilleside og hvor man nogle gange bliver inspireret til at følge deres tips. Wolfman, i hvert fald ham som er på tipsomtips.com er kendt for at være god til at finde gode spil på engelsk fodbold.

Hvad er en pæn TBP? – Mange af de bookmakere som henvender sig til Danske kunder opererer med tilbagebetalingsprocenter på 92-93%, så det er en præstation i sig selv at nå over de 100% på regnskabet. Jo højere procent desto sværere bliver det. Alt over 100% er godkendt i mine øjne, med mindre naturligvis at man betaler for tips, for så skal overskuddet være så stort at man som en del af det får udgiften dækket ind.

Hvor mange bets skal der til? Jo flere jo bedre fordi tilfældige udsving som gode serier eller for den sags skyld dårlige serier derved får mindre og mindre indflydelse på TBP dvs. denne kommer til at ligge mere og mere stabilt og det giver så igen et bedre og bedre billede af hvad eksperten kan. Nogle har opstillet en tommelfingerregel som siger over 500 spil. Du skal så lige være opmærksom at der kan komme tilfælde hvor eksperter brænder ud og at de derfor mister gejsten og de begynder at sjuske lidt med research arbejdet. Af samme grund søger den Norske spilleside oddsnet.com at sende sådanne udbrændte eksperter på ”pension”.

Om Wolfman har været godt kørende med 116% - Jeg ved det ikke, for jeg har ikke analyseret spillene i hans betalingsservice. Jeg læste dit sidste indlæg i går aftes, men jeg var for træt til at svare. Det krævede lige at jeg tænkte lidt mere over tingene, for der var en lille advarselslampe som lyste oppe i mit hoved. For det første: Ja, det er et meget flot resultat. For det andet: Det kan være, at det er opnået ved betting på smalle markeder hvor det ofte er lettere at ”vinde” over bookmakerne, hvor de kan være vildt uenige om oddsstørrelsen indbyrdes. Det kan i Wolfmans tilfælde typisk være specialspil på fodboldkampe. Her er risikoen set med dine øjne, at du kan blive udsat for at odds kan være slashet (nedsat) når du skal til at spille eller at du ryger ind i limit dvs. bookmakeren tiden sætter en øvre grænse for hvor meget du må spille for. Da du oplyser ovenfor, at du ikke er så meget inde i betting, så vil jeg anbefale, at du venter lidt med betalingsspil og indtil du har opnået erfaring med hvordan markederne fungerer.

Alternativer – Som tidligere skrevet så vil det være en god ide at følge Wolfman inde på tipsomtips. Der er også andre gode eksperter og du kan nemt se i højre side hvad de kan, ved at trykke på deres navne og få en præsentation af dem. En anden spilleside hvor du hurtig kan se hvor dygtige eksperterne er, er spilxperten.com. De fleste af dem ligger pænt de over de 100%.

Endelig – Så er vi så heldige at et par af eksperterne fra tipsomtips også er aktive herinde. For at nævne en som har været her for nylig er Sondergaard5. Han afleverer flere gange om måneden ukommenterede spil oppe i konkurrencer. Der er ikke som sådan regnskab herinde, men oppe i det forum som hedder Harmony-lobet kan du under tråden ”Hall of fame” læse hvilke af spillerne som har haft overskud måned for måned.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Man jul 18, 2011 20:05    Emne: Besvar, med citat

Endnu engang tak for hjælpen og den guidende hånd Gargamel,

Siden 2005 det er efterhånden også en del år, så er det klart du kender lidt til folk rundt omkring Smile

Vidste slet ikke det med tilbagebetalingsprocent at den er så lav ved bookmakere, så er over 100 som du selv siger pænt og 116 rigtig flot endda!

Men hvis det eksempelvis er opnået ved smalle markeder som du selv siger, er det så ikke lige så flot som ved større markeder eller har jeg mistorstået noget? Specialspil er vel også svære at finde og gennemskue eller ?

Tror det er en god ide som du selv siger at kigge lidt efter de eksperter derinde. Jeg kan måske endda prøve at kontakte Wolfman derinde er det muligt hvis man er bruger? Altså at skrive privat til ham eller andre?

Ah vidste slet ikke de var herinde også, jeg har hørt rigtig meget godt om tipsomtips fra en af mine venner, han siger de har gode eksperter derinde. Er der andre derfra herinde hvis man må spørge ?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Tirs jul 19, 2011 22:02    Emne: Besvar, med citat

Det er naturligvis lige flot uanset hvordan en ekspert har opnået en overskudsgivende TBP. Jeg mener blot, at faldgruben er hvad du skal stille op hvis du ikke kan spille et odds som du har fået angivet i en betalingsservice. Problemet er at identificere om odds stadig er godt nok og så er der det alternativ at spille det andetsteds. Det er noget som kræver erfaring. Jeg er kommet i tanke om en artikel som en professionel spiller har skrevet. Jeg håber at du kan få gavn af den:

http://www.betxpert.com/artikler/lexikon/odds-med-omtanke-kobespil

Angående tipsomtips så er der en til herinde, som figurerer i deres ekspertpanel, men ham har jeg ikke set været logget ind her indenfor det sidste år. Og så er der et par tidligere eksperter, men de kalder sig noget andet end inde på tipsomtips. Jeg ved ikke om de vil stå frem med det, så jeg ”røber” dem ikke. Wink

Hermann skrev:
Endnu engang tak for hjælpen og den guidende hånd Gargamel,


Jamen det var da så lidt!

Filosofien bag denne side er at også nye skal hjælpes og det kan jo være at de en dag husker venligheden og giver tilbage. Det er mere sandsynligt, når de møder venlige brugere som giver gode råd – det er så sandelig ikke en selvfølge på flere spillesider. I øvrigt så er denne sides hovedformål udveksling af alt info om betting mellem brugerne, i modsætning til mange andre spillesider som mere gør sig i formidling af spilletips, artikler med videre.

Da jeg kan forstå at du er relativ ny indenfor betting, kan jeg anbefale mere af den samme professionelle spiller nævnt ovenfor. Indledningen til en lang artikelserie kan du finde her :

http://www.betxpert.com/artikler/lexikon/odds-med-omtanke-introduktion

Det vil tage noget tid at komme igennem hele serien, men den tid vil være godt givet ud. Idea
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Søn jul 24, 2011 20:29    Emne: Besvar, med citat

Hej Gargamel,

Jeg tjekker med det samme de to links du har sendt, jeg er sikker på at jeg vil få noget ud af dem Smile

Det er helt okay du ikke røber dem, det er forståeligt Smile Måske du kunne høre dem om de kunne sætte mig i forbindelse med Wolfman hvis muligt? Hvis de altså kender ham nu når de formentlig arbejder sammen.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Man jan 02, 2012 14:07    Emne: Besvar, med citat

Længe siden vi snakkede her men vil da lige komme med en opdatering.

Jeg har tilmeldt mig mailservice med Wolfmans spil hvilket kører fint Smile Ganske fine spil og fin service man kan det.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Diverse/Hyggekrogen/Pokerlounge Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group