harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Steffen Dam om hvordan man bliver en succesfuld better

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Diverse/Hyggekrogen/Pokerlounge
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Lør apr 06, 2013 13:47    Emne: Steffen Dam om hvordan man bliver en succesfuld better Besvar, med citat

Dags dato kiggede jeg på to bets herinde, som skulle være inspireret af Steffen Dam. Jeg gik til sporten.dk, hvor jeg ikke kunne finde dem, så de må være et andet sted.

But never mind.

Jeg prøvede at google mig til, hvor han ellers huserer. Jeg faldt over denne interessante artikel, hvor jeg har plukket et par citater:

Citat:
Studietiden sluttede uden gæld på grund af betting-talentet, og han har siden ’tjent pænt’ på at spille.


og

Citat:
Selvfølgelig handler sportsbetting da lidt om talent, men det handler mindst lige så meget om hårdt arbejde, fortæller Steffen Dam, mens han sidder tilbagelænet på stolen


Idea Idea Idea Idea

Citat:
- Du skal være knivskarp og reagere på de oplysninger, du får. Oddsene falder hurtigt, så hvis du tøver, er der pludselig en hel anden værdi i spillet.


Kilde: Spil-ekspertens hemmeligheder

Jeg kan jo kun være enig i artikelens indhold. Nu må en sådan artikel publiceret på Nettet være kortfattet, så jeg vil også fremhæve et par andre ting.

1. Vidensdeling med henblik på at afdække et større antal spilmuligheder end en enkelt person kan afdække. Det kan man jo bruge dette forum til.

2. Spilstrategi jævnfør "Det Strategiske corner" herinde.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Diverse/Hyggekrogen/Pokerlounge Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group