harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Fodbold: Bari - Bisceglie den 2/5-2021

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Dagens Spil Lige På
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Snoppy
Extrembruger

Indmeldt: 10. jun 2004
Geografisk sted: Aarhus

IndlægSkrevet: Søn maj 02, 2021 13:34    Emne: Fodbold: Bari - Bisceglie den 2/5-2021 Besvar, med citat

Fik jo lyst til at kigge mere på denne kampen for at se om ikke man kunne ramme samme resultat som Gargamel gjorde i går nu jeg ved udfaldt af:

Grimsby - Port Vale 1-0 (1-0 pause)

Tilbage til kampen Bari - Bisceglie. Bari kan ikke nå nogen bedre placering med en sejr og udeholdet kæmper for overlevelse og har noget at spille for. Bari følger jeg og været i en down periode og bliver score meget mod dem og de kan ikke altid lige få lukket for kampen.

Skulle man kigge lidt på en ligende kamp Palermo - Bisceglie så sluttede den 3-1 med 2-1 ved pausen den 13/2-2021. I går lignede den en 0-1 kamp til udeholdet på baggrund af udeholdet har noget at spille for som Port Vale. Så jeg kommer med disse 3 mulige spil:

Bari - Bisceglie over 2,5 mål odds 2,00 Danskespil

Bari - Bisceglie ciffertips 0-1 odds 8,50 Danskespil

Bari - Bisceglie Halv / Fuldtid 2/X odds 17 Danskespil

Bari´s 8 Pietro Cianci score til 1-1 resten af folkene har spillet alt for mange kamp.

God kamp lad os se om ikke Gargamel´s undrsægelse kunne give et afkast.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Dagens Spil Lige På Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum