harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Om UNIBET opkøb af bet24

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Spørgsmål og diskussion om Bookmakere, Spillebørser etc. samt Bonus-Info
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12047
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Tors maj 03, 2012 14:22    Emne: Om UNIBET opkøb af bet24 Besvar, med citat

Jeg har fundet frem til dette via betxpert (uddrag):


Citat:
Du har måske hørt, at Bet24 snart fusionerer med Unibet. Og du kan være ganske rolig – du kan nemlig stadig spille og nyde alle dine favoritprodukter, endda med nogle nye tilføjelser og nye funktioner, der vil gøre din oplevelse endnu bedre! Her er nogle nyttige oplysninger om alt det, der kommer til at ske i løbet af de kommende uger, når din Bet24-konto skal flyttes til Unibet:

1. Hvad sker der med min konto?

Din Bet24-konto bliver flyttet til Unibet. Det sker senere i maj, og du får mere at vide om den konkrete dato, når tiden nærmer sig.
Hvis du allerede har en konto hos Unibet, vil den blive lagt sammen med din Bet24-konto, således at du får det samlede beløb fra de to konti at spille for hos Unibet.
Hvis du ikke har en Unibetkonto, vil du senere i maj modtage specifik information om, hvad du skal gøre for at tage din nye Unibetkonto i brug.


Oprindelig kilde:

https://www.bet24.com/content-unibet.htm?lang=dk

Nogen skulle vist have modtaget en email om dette, jeg har ikke, så derfor poster jeg dette indlæg.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Spørgsmål og diskussion om Bookmakere, Spillebørser etc. samt Bonus-Info Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group