harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Kender du mulige interesserede i denne side ?

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Afstemninger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  

Kender du mulige interesserede i denne side ?
Jeg har allerede skrevet til interesserede, som jeg kender.
20%
 20%  [ 1 ]
Jeg forventer at skrive til interesserede.
20%
 20%  [ 1 ]
Jeg har skrevet og vil skrive til flere.
40%
 40%  [ 2 ]
Jeg vil gerne udbrede kendskabet, men har ingen kontakter.
20%
 20%  [ 1 ]
Jeg er ligeglad og er kun med på en kigger.
0%
 0%  [ 0 ]
Totale stemmer : 5

Forfatter Besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Tors sep 04, 2008 16:01    Emne: Kender du mulige interesserede i denne side ? Besvar, med citat

Om afstemning

Jeg tror, som jeg har nævnt andetsteds, at der er flere end de nuværende som kunne være interesserede i denne side, men problemet er at nå ud til disse. Jeg har derfor oprettet denne afstemning for at få et indtryk af mulighederne for via de nuværende aktive at udbrede kendskabet.

Hvis I meddeler jer til andre, så gør opmærksom på at denne side ikke er en konkurrent til odds1 eller nogen anden side, men at siden har de elementer som ikke kom med ved overgangen fra harmony-lobells spilleforum til odds1.

------------------------------------------------------------

Jeg har stemt på nummer 3.
Jeg har gjort kurt-s opmærksom på siden og jeg har hjulpet Klippen med at registrere sig da denne fik problemer. Jeg har skrevet PB’ere til 4 personer som registrerede sig ovre på Færingens side: Jhuttel, cappaj, 18_Tiger og Dj Ice, men har ikke hørt noget.

Endelig vil jeg dags dato sende en mail til en som jeg vurderer må være interesseret.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Afstemninger Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group