Vis foregående emne :: Vis næste emne |
Forfatter |
Besked |
cilka Revisor
Indmeldt: 09. sep 2008 Indlæg: 1937 Geografisk sted: Strandvejen
|
Skrevet: Tors nov 15, 2012 12:17 Emne: Hvor finder jeg bedste ciffertips. |
|
|
Hej.
Jeg kan ikke finde ciffertips sammenligning på Betbrain, som jeg bruger til odds-sammenligning.
Ved I, hvor jeg kan finde ciffertips sammenligninger??
vh
kaos |
|
Tilbage til toppen |
|
|
Gargamel Site Admin
Indmeldt: 22. nov 2005 Indlæg: 12324 Geografisk sted: Kgs. Lyngby
|
Skrevet: Tors nov 15, 2012 14:53 Emne: |
|
|
Jeg har også undret mig over, hvor det er blevet af.
Et alternativ er www.oddsportal.com
Gå ind under punktet "Soccer" i menuen i venstre side og klik dig frem til en kamp. Når du fundet en kamp, vil du umiddelbart se odds hos en række bookmakere for 1X2 match vinder væddemål. Lige oven over vil du finde nogle faneblade og et i højre side med titelen "More bets". Klik på dette og der skulle gerne fremkomme en drop down menu med indgangen "Correct Score".
Jeg har lige testet at flere bookmakere har odds på ciffertips for morgendagens kamp mellem AGF og FC Nordsjælland. _________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev: | I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy. |
|
|
Tilbage til toppen |
|
|
janell44 Ansvarshavende GameMaster
Indmeldt: 29. mar 2005 Indlæg: 10943 Geografisk sted: Odense
|
Skrevet: Tors nov 15, 2012 15:38 Emne: |
|
|
Ja den bruger jeg også, Unibet er oftest bedst af dem vi kan spile på fra Danmark, det vil sige nogen af de sjove odds i/vi finder nede i harmony-odds, der er som regel ikke nogen vi kan spille på med dansk licens |
|
Tilbage til toppen |
|
|
cilka Revisor
Indmeldt: 09. sep 2008 Indlæg: 1937 Geografisk sted: Strandvejen
|
Skrevet: Man nov 19, 2012 08:30 Emne: |
|
|
Hej Jan og gargamel.
Tak for inputs. Det prøver jeg.
Vi kunne jo indskrænke spillene i konkurrencen til bookmakere, som kan spilles i DK, men det er nok < 5 % der er forskel.
vh
kaos |
|
Tilbage til toppen |
|
|
|