harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Real Player Manager

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Spørgsmål og diskussion om Bookmakere, Spillebørser etc. samt Bonus-Info
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
harske
Ny bruger


Indmeldt: 19. sep 2008
Indlæg: 1

IndlægSkrevet: Fre sep 19, 2008 14:30    Emne: Real Player Manager Besvar, med citat

Rart at få det gamle harmony forum igen... Har imidlertid glemt mit password så er "genopstået" under dette brugernavn.

Men hvad syntes I om det der www.realplayermanager.com ?

Virker som en ganske god idé at vi dødelige fodboldfans nu har mulighed for at købe andele i de professionelle fodboldsspillere...

Har selv prøvet med ham den billige Antonio til 30 euro, så ødelægger det da ikke hele min privatøkonomi hvis konceptet ikke holder - men håber da bestemt det er vejen frem i modsætning til Chelsea, Manchester City og alle de andre milliardærklubber.

- se mere her hvis I ikke kender det:

http://www.kunsport.dk/artikelvisning_sas_liga.php?newsId=30173
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Finn
Redaktør


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 6150
Geografisk sted: Næstved

IndlægSkrevet: Fre sep 19, 2008 14:44    Emne: Besvar, med citat

Hej...

Kendte det ikke på forhånd - men har da lige kigget...

Måske interessant - måske ikke - kan ikke blive helt enig med mig selv - men det kan jo være, at det kommer! Wink
_________________
Mvh. Finn
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Spørgsmål og diskussion om Bookmakere, Spillebørser etc. samt Bonus-Info Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group