harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Analyse: Bari - Varese Serie B

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Dagens Spil Lige På
Vis foregående emne :: Vis næste emne  

Hvem score mål for Bari i dag?
Francesco Caputo 8 mål
33%
 33%  [ 1 ]
Giuseppe De Luca 7 mål
33%
 33%  [ 1 ]
Osariemen Ebagua 5 mål
0%
 0%  [ 0 ]
Massimo Donati 2 mål
33%
 33%  [ 1 ]
Totale stemmer : 3

Forfatter Besked
Snoppy
Extrembruger


Indmeldt: 10. jun 2004
Indlæg: 5879
Geografisk sted: Aarhus

IndlægSkrevet: Lør mar 14, 2015 14:00    Emne: Analyse: Bari - Varese Serie B Besvar, med citat

Det er ikke meget hjemme publikummet har kunne klappe og Bari skylder snart en sejr. Mod Catania smed man sejren væk i 90 min. det mærkede jeg selv. Jeg tror på Bari holdet kommer ud med ny energi og disse 2 spillere laver mål i dag for Bari: Francesco Caputo og Massimo Donati. Caputo noget tid siden han har scoret med har lavet 2 mål mod Varese 3 sæsoner siden. Donati er virkelig en målsøgende spiller som skyder på alt. Mit bud er en 2-1 sejr her.

Bari sidste 4 Kampe:

07/03-15 18:00 U Avellino Serie B 2-0 Tabt
03/03-15 20:30 H Catania Serie B 1-1 Uafgjort
28/02-15 15:00 U Modena Serie B 0-1 Vundet
21/02-15 18:00 H Virtus Lanciano Serie B 2-0 Vundet

Varese sidste 4 Kampe:

07/03-15 15:00 H Bologna Serie B 1-3 Tabt
03/03-15 20:30 U Cittadella Serie B 3-0 Tabt
28/02-15 15:00 H Brescia Serie B 1-2 Tabt
21/02-15 15:00 U Trapani Serie B 0-0 Uafgjort

Indbyrdes kampe:

25/10-14 15:00 Varese 2-1 Bari Serie B
12/04-14 15:00 Varese 0-1 Bari Serie B
09/11-13 15:00 Bari 2-1 Varese Serie B
09/02-13 15:00 Bari 0-1 Varese Serie B
17/09-12 20:45 Varese 2-2 Bari Serie B
14/01-12 15:00 Varese 0-2 Bari Serie B
27/08-11 19:00 Bari 0-0 Varese Serie B

Info fra Betxpert:


Neto er topscorer for Varese i denne turnering med 8 mål

Varese har ikke vundet i 6 kampe i træk i denne konkurrence

Varese har indkasseret flest mål i tidsintervallet 61-75 denne sæson

Varese har scoret flest mål i tidsintervallet 76-90 denne sæson

Varese indkasseret 1.5 % mål i gennemsnit i 30 kampe denne sæson

Francesco Caputo er topscorer for Bari i denne turnering med 8 mål

Sidst Bari spillede mod denne modstander i denne turnering blev slutresultatet 2-1

Bari har indkasseret flest mål i tidsintervallet 76-90 denne sæson

Bari har scoret flest mål i tidsintervallet 76-90 denne sæson

Bari indkasseret 1.4 % mål i gennemsnit i 30 kampe denne sæson
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Lør mar 14, 2015 14:37    Emne: Besvar, med citat

Denne kamp har så lige påkaldt sig en fedtspiller som undertegnedes opmærksomhed.


Bari hjemme: 6V 4U 5T 18 - 14 form: 2V 1U 3T 6 - 9
Karantæner: BAGUA Osarimen (Bari):

Varese ude: 1V 5U 8T 8 - 24 form: 0V 2U 4T 3 - 10

Denne statistik giver desværre ikke værdi på 1X til et odds 1,17, men det kan være at jeg spiller alligevel.


Citat:
BARIA Sommetider fodbold kan lide at ændre kortene på bordet, skæbne hovedpersonerne. Fodboldspillere på mode at D? Pludselig omstrejfende, at være begrænset ved vejen. Men også historier, der synes færdig, og pludselig de begynder. Hvor det hele skete for Matteo Contini med Davide Nicola og Bari. I januar l? Veteran forsvarer (vil vende 35 år næste April 16) havde næsten lukket med farverne rød og hvid. Undtaget fra truppen til tiden, venter på ham til at blive vist den? Rigtige tidspunkt at komme videre. De har aldrig vidst, hvor årsagerne til bruddet, er det sikkert, at genoptagelsen af ​​leg og efter afslutningen af ​​markedet, og Nicola Contini magisk har fundet. Afklaring "Jeg har været ude et par spil til teknisk valg? Contini sagde, gentog den version leveres længe siden af ​​Nicola ?. Så af smarte folk, træneren og jeg havde en diskussion, og vi ryddet. Hvad vi siger, vil altid være mellem os, l? Er vigtigt at have fast alt. Visse ting kan ske i vores verden, havde jeg allerede er sket. L? Kun løsning er at fortsætte med at fungere som en professionel, med alvor og engagement. Selv når jeg var ude, jeg aldrig holdt op med at vise maksimal tilgængelighed i løbet af ugen. " Og igen: "c er der insinueret, at jeg havde søgt om fornyelse af kontrakten. Alle falsk. Bari er lånt, mit kort er ejet af? Atalanta ».Combattente er rigtigt, at efter relanceringen, Contini har ikke mere missede et skud. Og Nicholas ikke længere har givet afkald på bidrag. I ryggen fire viste sig at være de mest pålidelige, scabby. Selv i Avellino var en af ​​de få til at kæmpe med en kniv mellem tænderne. "The spyttede med Castaldo? ? smiler ?. Vi har lige udvekslede telefonnummer. Skidt, har vi slået hjørnet. På trods af nederlaget, vi vokser. Overbevist også, at vi bliver nødt til at give mere i denne sæson finale. På niveauet af overbevisning og karakter. De er de første til at gøre selvkritik, er det vores mest erfarne sende de nødvendige data til? I gruppen. " Med lige oprigtighed indrømmer: "Jeg kan ikke være tilfreds med min liga, eller den samlede præstation af holdet." I sidste ende, var regnskabet ikke tilføje op. Selv i det mindste i de sidste fem kampe på San Nicola, afdelingen tilbage viste betydelige fremskridt: kun to mål indkasseret (fra Vicenza og Catania), mod de syv mål scoret af biancorossi.Tutto at tabe Det er den trettende rød og hvid trøje hans lange karriere (han levede et? erfaring i Spanien, med Real Zaragoza). Jobbet virkelig mangler ikke at opfatte de vanskeligheder skjult i udfordringen med Varese, sidst. "I fodbold, ingen giver gaver? bemærker Contini ?. Det siger sig selv, at vi vil have mod Varese alt at tabe. Vi bliver nødt til at være god i? Indstilling af kampen. Optimering af vores kvaliteter og sætte en quid mere karakter. "


Preview på originalsproget: http://archiviostorico.gazzetta.it/2015/marzo/13/Saggezza_Contini_Varese_ultimo_Bari_ga_0_20150313_d007dcf4-c951-11e4-aede-d48036fd783e.shtml

Der er brugtgoogle oversættelse!
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Lør mar 14, 2015 14:39    Emne: Besvar, med citat

Osariemen Ebagua kan det umuligt blive, da denne er ude med karantæne.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Snoppy
Extrembruger


Indmeldt: 10. jun 2004
Indlæg: 5879
Geografisk sted: Aarhus

IndlægSkrevet: Lør mar 14, 2015 17:47    Emne: Besvar, med citat

Blev 3-0 til Bari dog ingen af de nævnte kom på tavlen

Bari 3-0 Varese

34' Stefano Sabelli 1-0
48' Kingsley Boateng 2-0
81' Cristian Galano 3-0
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Dagens Spil Lige På Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group