harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Små gevinster i TIPS13

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Spørgsmål og diskussion om Bookmakere, Spillebørser etc. samt Bonus-Info
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Færingen
Extrembruger


Indmeldt: 11. sep 2003
Indlæg: 9800
Geografisk sted: Færøerne

IndlægSkrevet: Fre aug 21, 2009 18:03    Emne: Små gevinster i TIPS13 Besvar, med citat

Synes gevinsterne i TIPS13 er meget små...

Mon ikke det på langsigt betaler sig lige godt at spille 13 kampe efter eget valg lige på med 10kr indskud.

Kender i ellers nogen bookmaker der har systemspil på oddset der er så store at de kan indeholde 13 kampe ???

Ved så at f.eks. Expekt max. antal kampe for systemspil er 8
_________________
vh. Færingen (Tips13 million drømmer for 50kr U-3-6-50)
https://www.tipsbladet.dk/spil
http://www.dagbladet.no/oddstips
http://www.transfermarkt.com
https://youtu.be/vDe2ExLI5iA (SpilNuJoke)
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Fre aug 21, 2009 21:48    Emne: Re: Små gevinster i TIPS13 Besvar, med citat

Færingen skrev:
Synes gevinsterne i TIPS13 er meget små...


Ja - og det er noget af det værste som du kan spille på, for Danske spil giver 46% i TB, dertil kommer en gevinstskat på 15% af beløb overstigende 200 kroner.

Færingen skrev:
...

Mon ikke det på langsigt betaler sig lige godt at spille 13 kampe efter eget valg lige på med 10kr indskud.



Det tror jeg helt sikkert. Smile

Færingen skrev:
...Kender i ellers nogen bookmaker der har systemspil på oddset der er så store at de kan indeholde 13 kampe ???


Ikke mig bekendt og jeg vil hermed lade spørgsmålet gå videre.

Men der findes et langt bedre alternativ til tips13 og som kaldes supertoto dog med 14 kampe. Med mindre de har ændret tilbagebetalingen, så er den 80%. Det er selvfølgelig ikke meget i forhold til oddsning med TB på mindst 91-92% og ofte mere. Men de giver 10% i cashback ved spil senest Onsdagen før en weekend. Jeg ved, at de har haft en gevinstgaranti for en enlig 14'tener på 100.000 euro før, men jeg har ikke kunnet finde info. De overfører penge fra pengeløse præmiepuljer dvs. når præmierne er under en hvis grænse eller hvis der ikke nogen med 14 rigtige. Det kan man gå efter. Expekt skønner at en enlig fjortener denne weekend vil give omkring 150.000 euro.

De har også nogle ekstra spil hvor man skal tippe 10 kampe. Der tilbyder de en gevinstgaranti på 10.000 euro.

Jeg har lige for første gang i lang tid lige kigget på disse spil og kan se at der er kommet en måljagt til (Superscore). Der er formentlig her også tale om en væsentlig bedre TB end den DS giver på 60%.

I hvert fald har Expekt og UNIBET disse spiltyper. Jeg mener at der mindst er en bookmaker mere.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Ons aug 26, 2009 15:53    Emne: Besvar, med citat

Jeg var lige inde på UNIBET og faldt over denne

Citat:
I weekenden beviste en finsk spiller her hos Unibet, at det godt kan være en god forretning at spille Supertoto! Finnen vandt dog ikke på en hvilken som helst kupon. Han formåede nemlig at ramme alle 14 kampe lige på, hvilket indbragte den nette sum af 154.006 euro, svarende til omkring 1,14 millioner danske kroner. Det må have været en udmærket weekend!!!


Så der er et alternativ til multi/system-kuponer hvis man vil jage guldet. Idea
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Spørgsmål og diskussion om Bookmakere, Spillebørser etc. samt Bonus-Info Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group