harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

"Xavi" ny spilekspert på Danske Spil

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Diverse/Hyggekrogen/Pokerlounge
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Man feb 03, 2014 22:21    Emne: "Xavi" ny spilekspert på Danske Spil Besvar, med citat

Jeg har sat anførselstegn rundt om det brugernavn, som Stefan brugte på det gamle forum på harmony-lobell.

Citat:
Oddset 3. feb. 8:52
Ny ekspert tipper for første gang

Stefan Lind Kristensen er ny ekspert på Oddset. Stefans interesse og styrker er især på fodboldvæddemål – og på førstedagen deler han da også ud af tips til nogle spændende af slagsen.


Jeg hedder Stefan Lind Kristensen, og jeg er 29 år. Jeg har beskæftiget mig med odds siden jeg var 12. Jeg har bl.a. arbejdet som oddssætter i en årrække og har desuden tidligere været skribent for diverse bettingsites, senest Heavy Betting, som jeg også laver tv med, hvilket jeg fortsat vil gøre fremover, som oddsekspert.

Jeg følger meget med i fodbold, især det spanske, så der vil nok komme en del tips til lige præcis det, når det er på programmet. Hvis I har nogle spørgsmål, ...

Jeg håber, I vil synes godt om mine forslag herinde Smile



Kilde: https://danskespil.dk/oddset/oddset-nyheder
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
cilka
Revisor


Indmeldt: 09. sep 2008
Indlæg: 1875
Geografisk sted: Strandvejen

IndlægSkrevet: Tirs feb 04, 2014 08:51    Emne: Besvar, med citat

Ja - Xavi var god. Vi var dog ikke helt enige om begrebet bet value, hvor han kunne diskutere om der var 58% eller 59 % chance for en sejr, hvilket kunne ændre betvalue fra negativ til positiv.

Uden matematiske facts i form af statistik mener jeg at det er en nonsens diskussion, men sådan er der så meget.

vh
kaos - elsker nonsensdiskussioner Cool




.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Diverse/Hyggekrogen/Pokerlounge Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group