harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Systematisk spil på alt muligt!:-)
Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Arkiv
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Søn sep 07, 2014 12:52    Emne: Systematisk spil på alt muligt!:-) Besvar, med citat

Hej!

Her i tråden vil jeg videreføre de geniale spil-ideer der med kærlighed kendetegner hvorfor jeg måske burde leve af spil?Smile

Det gør jeg så ikke, men må som de fleste andre mennesker knokle for dagen og vejen. Odds har så også haft min store interesse fra lige omkring den gang, hvor Tage var DS-ekspert. Det vigtigste for mig dengang blev den indsats det senere viste sig at skulle være at være bestyrer/adminstrator for hans forum den gang. Det var tiden efter Færingen og tiden før Gargamel. Det var divisionskonkurrencer og der var flot liv i kludene mange steder på det forum. Lige ind til den gamle blev sur.....Smile

Resten kender vi. Personligt vil jeg vove den påstand at over tid har jeg haft et fornuftigt udkomme af mit spil. Det har kørt på voveblus i nogen år pga jeg fik paranoia over matchfixing og også har fået nogen latterlige limits trukket ned over hovedet, fordi jeg dybest set trækker penge hjem. Og når det er mindre beløb også, så synes jeg det er nogen små sko mange bookmakere går i. Derfor er mine spil nu om dage alt i alt nogen hygge-boner, men hvor jeg dog synes at der godt endda kan være fornuft i. Det er spil jeg HAR spillet privat, når du møder spil her. Men nok ikke lige i de nævnte beløb. Mere om det....

Men for at skærpe mig vil jeg som ALTID føre regnskab for det førte spil her i dette øverste indlæg. Den del af det er også seriøs nok. Men for at det skal være lidt vanvittigt endda, så har jeg fået stillet en million til rådighed af en her fra sitet. Jeg må ikke nævne den glade giver som mumlede noget om mio-spil.... Jeg må bare nøjes med at sige rigtig mange tak for de mange penge. jeg vil gøre alt for at de ikke forsvinder direkte ud i havet, men kun drukner ganske langsomt.....!Smile

Mine indskud vil ligge fra 10-100.000 kr, og det er ud fra en slags rating som jeg vil give spillene. Jo mere tro, jo mere skal/kan der indskydes. Grunden til tråden her er også en slags lyst til at prøve om det KAN lade sig gøre at drive en mio-klub uden at sætte folks penge over styr. Ingen nævnt- ingen glemt!

I gamle dage var der nogen der på det gamle HL-forum måske ret fornuftigt foreslog, at de bedste tippere fra Divisions-konkurrencerne skulle have lov at sætte ugens tegn i mio-klubberne. Det vandt ikke rigtigt gehør, så derfor måtte vi frem til 2014, før chancen var der!Smile

REGNSKAB(STARTSALDO 1.000.000 KR):

GEVINSTER: 367.285 KR
SPILLET: 1.367.285 KR
BALANCE: -1.000.000 KR
SAMLET SALDO: 0 KR
TBP-%: 26,9
HIT-RATE: 3/29 SPIL


Sidst rettet af Ole H. Tirs maj 26, 2015 07:27, rettet i alt 25 gange
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Lør sep 20, 2014 11:05    Emne: Besvar, med citat

Efter at have arbejdet med at sende checks ud til den nu afsluttede millionklubs trofaste medlemmer, så er der igen tid til at sende lidt spilboner i omløb. Den nye sæson er så småt ved at sætte sig og de første trænerfyringer er allerede eksekveret.

Newcastle - Hull 2 3,50
Manchester C - Chelsea 2 2,95
FC Nordsjælland - FC Midtjylland 1 2,70

Trixie: 4 X 2500.-
Mulig gevinst: 139 050,00 kr.
Samlet indsats: 10 000,00 kr.

Altså, hmmm, jeg tror at Newcastle skal have ny træner efter denne kamp. Hull arbejder som altid hårdt og de har god succes i de seneste indbyrdes opgør mod hjemmeholdet.

Chelsea? Når Stoke kunne, så kan Chelsea også. Begge hold med lidt valne resultater i CL i midtugen, men er der mon ikke lidt mere momentum og selvtillid i Chelsea-truppen? Det tror jeg.

FCN har et godt indbyrdes tag på FCM i de senere indbyrdes opgør og noget af det kan måske skyldes højden på kunstgræsset i Farum. Eller måske snarere: FCN klarer sig bedst mod boldspillende hold og sådan et må FCM tilhøre.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Man sep 22, 2014 08:57    Emne: Besvar, med citat

Citat:
Newcastle - Hull 2 3,50
Manchester C - Chelsea 2 2,95
FC Nordsjælland - FC Midtjylland 1 2,70

Trixie: 4 X 2500.-
Mulig gevinst: 139 050,00 kr.
Samlet indsats: 10 000,00 kr.


Først var der god medvind men det holdt jo ikke, så der holdes igen med jubelscenerne.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Tors sep 25, 2014 00:22    Emne: Besvar, med citat

Men så er det jo ikke sådan at man bare skal sidde og vente på Goudou....

Et hurtigt kig på den kommede weekends program kastede næsten af sig selv denne double ud:

AaB - Randers FC 2 3,40
Stoke - Newcastle 1 2,05

Double 1 X
Samlet odds: 6,97
Mulig gevinst: 174 250,00 kr.
Samlet indsats: 25 000,00 kr.

Aab i et uvejr af dårlige resultater og spillet er ikke bedre end det. Medmindre at det allerede er aftalt at der skal spilles til et jysk dele-X, så har Randers momentum og selvtillid nok til at hente alle tre point. Odds er faldende. Synes jeg i går så den til ca 3.70. Der kunne blive mere tryk på, så også derfor dette tidlige spil.

Stoke er godt styret og har også en spændende spillertrup. Iflg. BBC som jeg hælder mig til, når jeg ikke får set kampene, så kunne der være noget on-going i Stoke. Godt begyndt og hjemme mod galehuset Newcastle? Den skal ligge til højrebenet.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Tirs sep 30, 2014 23:31    Emne: Besvar, med citat

Citat:
AaB - Randers FC 2 3,40
Stoke - Newcastle 1 2,05

Double
Samlet odds: 6,97
Mulig gevinst: 174 250,00 kr.
Samlet indsats: 25 000,00 kr.


Tja, ikke noget at hente der. Randers VAR tættest på, men den slags undskyldninger minder om noget der kan være hørt før.....Smile

Dog: Lige pludselig er den der.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Lør okt 04, 2014 12:09    Emne: Besvar, med citat

Der væltede en masse spændende kampe ind, da udvalget af SPÆNDENDE odds er til stede i denne weekend. Man skal gerne finde lidt værdi i odds eller det man synes indeholder noget value.

Men tilbage står der 2 kampe og det blev til denne double:

FC Vestsjælland - SønderjyskE 2 2,90
Randers FC - FC Nordsjælland 2 2,80

Samlet odds: 8,12
Indsats: 25.000 kr. Mulig gevinst: 203.000 kr.

Jeg synes ikke at Sønderjyske-holdet er dårligere end sidste sæson. Snarere tværtimod. Den ret fint besatte trup kommer med fornuftigt momentum efter seneste rundes kamp mod FCK, hvor det kunne være blevet til mere end det ene point. I februar blev det til 0-4 i samme opgør i Slagelse og i søndagens tidlige kamp kunne der igen gå 3 point sønderjydernes vej. Hjemmeholdet har minimum en karantæne at slås med, imens gæsterne nærmest er ved fuld styrke.

Alt imens STORHOLDENE(bvaddrrrr!) FCK og Brøndby sætter point til både til højre og venstre, så har FCN stille og roligt bragt sig i stilling. Konceptet er klart og de er kommet flot igennem trænerskifte m.m., så sammen med Midtjylland spiller de noget af den pænere bold her i efteråret.
De har et godt indbyrdes tag på Randers der spiller for spiller ikke kan matche den nordsjællandske trup. De skal dog nok få fightet sig til de nødvendige point, men på sigt rækker Randers ikke til den øverste top efter min overbevisning.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Man okt 06, 2014 08:29    Emne: Besvar, med citat

Citat:
FC Vestsjælland - SønderjyskE 2 2,90
Randers FC - FC Nordsjælland 2 2,80


Samlet odds: 8,12
Indsats: 25.000 kr. Mulig gevinst: 203.000 kr.


En ren nitte, men der kommer nye heste at kaste sig op på og så er det bare afsted.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Søn okt 12, 2014 09:38    Emne: Besvar, med citat

Man kan ikke nå eller huske det hele, så et hav af de spændende EM-kampe er allerede kørt til perron.

Men der er stadig en god portion tilbage, og systemet denne gang bliver til en trippel:

Hviderusland - Slovakiet 2 2,20
Bosnien - Belgien 2 2,15
Kazakhstan - Tjekkiet 2 1,40

Samlet odds: 6,62
Indsats: 20 000,00 kr.
Mulig gevinst: 132 400,00 kr.

Min lille arbejds-tipsklub på 5 medlemmer håber meget på Slovakiet-sejren for så kan en lille trixie være fuldt i hus. Fredag havde vi Island og Tjekkiet-sejrene. Men når sandt skal være, så kører den klub lige nu lidt på pumperne, da vi også tipper og spiller lotto!Smile
Et fornuftigt forår bliver næsten naturlovsagtigt som sædvanligt efterfulgt af grå skyer der kun smider tørke af sig.

Kort om kampene:

En drømmestart for Slovakiet med sejre mod Spanien hjemme(tiki-takaen er godt nok død) og Ukraine ude. Der skal være bund nok hos dem til at slå Hviderusserne der lagde ud med kun 1-1 i Luxembourg og senest 0-2 hjemme mod Ukraine. Mens dette skrives korrigerer DS odds til 2,25, så de prøver måske at lokke folk den anden vej? Jeg holdder fast i at Slovakiet-sejr er et godt bud på et resultat.

For nogen få år siden var der mere potentiale i det bosniske hold end f.eks det belgiske hold, hvilket direkte kan aflæses i deres 2 eneste indbyrdes opgør. Men tingene har skiftet. Et stærkt ungt belgisk mandskab præsterede fint under VM, og alle forventer vel at der ligger mere og venter på dem de næste år. De holdt en let omgang skydetræning mod Andorra(6-0). Staldtip til belgierne: Se Polen-Tyskland og undgå den tyske vej!Smile
Bosnien koksede fælt i deres EM-åbner hjemme mod Cypern(1-2), men fik dog et 1-1 resultat i Wales(skadesramt en del) i fredags. De får det svært foran eget publikum...

Tjekkiet har åbnet rigtigt fornuftigt med sejre over Holland og senest Tyrkiet(god moral efter at være kommet bagud). Der er ingen rigtigt lette kampe for dem, så de skal fortsat arbejde hårdt og målbevidst. Også i mandagskampen her og med 3 point, så vil de være godt parkeret som etter i puljen så langt.

Efter jeg trykkede "udfør" raslede odds på Slovakiet-sejr igen ned til 2,20. Sidder de og keder sig på Ds eller gik I så hurtigt i ryg på spillet???!!!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Tirs okt 14, 2014 08:46    Emne: Besvar, med citat

Der skal males lidt farver på kampene:

Citat:
Hviderusland - Slovakiet 2 2,20
Bosnien - Belgien 2 2,15
Kazakhstan - Tjekkiet 2 1,40

Samlet odds: 6,62
Indsats: 20 000,00 kr.


Det er bare lidt rust og der skal bare slibes lidt af den, så......
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Lør okt 18, 2014 09:45    Emne: Besvar, med citat

Det er blevet weekend efter landskamps-ugen og der er sat 2 spil i omløb.

Cardiff - Nottingham F. 2 2,80
Bournemouth - Charlton 2 5,70
Burnley - West Ham 2 2,50

Trixie 4 X 2.500 kr

Samlet indsats:10.000 kr.
Mulig gevinst i alt: 192.775 kr.

Jeg ved ikke om Cardiff er denne rækkes svar på et slinger-koncept a la PL-klubben Newcastle, men de kunne være en fin kandidat. De skal vel ud at bevise noget over for den nye manager, og så kan Forest slå til. Sådan stille og roligt og herligt afventende!

Charlton bliver konsekvent bortdømt af odds-sætterne. Også her. De er bestemt ikke favoritter mod friske Bournemouth, men kampen er ikke så klar i spyttet som odds indikerer.

West Ham-sejren er mit bud på weekendens bedste spil. Omsider ser Hammers ud til at have ramt de rigtige knapper, så de ikke skal parkere sig i den gale ende af tabellen. Burnley kæmper, men de holder ikke standard. Det er ikke tilfældigt, at de ligger hvor de gør.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Lør okt 18, 2014 09:58    Emne: Besvar, med citat

Den sidste bon er 3 kampe lige på og hårdt:

Burnley - West Ham 2 2,50
FC København - Randers FC 1 1,80
West Bromwich Albion - Manchester U 2 1,72

Trippel 1 X 20.000 kr
Samlet odds: 7,74
Mulig gevinst: 154.800 kr.

Jeg genbruger West Ham, imens FCK er gledet med alene på at tiden til pjat er gået. Skal de med i toppen, er det simpelthen nu. Siger undertegnede Brøndby-mand!Smile

Ja, jeg er jo også United-fan og jeg er helt vild med den måde som især ny-indkøbet de Maria er faldet ind på holdet. Når United på et tidspunk kan stille med et par raske forsvarere på samme tid, så kan det gå hen og blive stort. Ind til da skal de bare score mere end de andre og det tror jeg de gør her.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Tirs okt 21, 2014 08:50    Emne: Besvar, med citat

Jeg hoster og hakker mig videre igennem efteråret:

Citat:
Cardiff - Nottingham F. 2 2,80
Bournemouth - Charlton 2 5,70

Burnley - West Ham 2 2,50

Trixie 4 X 2.500 kr

Samlet indsats:10.000 kr.


Citat:
Burnley - West Ham 2 2,50
FC København - Randers FC 1 1,80

West Bromwich Albion - Manchester U 2 1,72

Trippel 1 X 20.000 kr
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Tirs okt 21, 2014 09:24    Emne: Besvar, med citat

Et kæmpeudvalg af kampe her i midtugen og prøver at ramme 3 af dem i samme hug:

Blackpool - Derby 2 1,65
Wolverhampton - Middlesbrough 2 2,95
Club Brügge - FC København 1 1,72

Trippel
Samlet odds: 8,37
Samlet indsats: 20 000,00 kr.
Mulig gevinst: 167 400,00 kr.

Man kan bestemt i særlig grad ikke regne med noget som helst i Championship. Men i verdens bedste næst-bedste række kan man godt se nogen trends her og der.
Derby skal fastholde kursen mod bundproppen Blackpool og jeg kan ikke finde en årsag til ikke at tro på det!Smile
Det er efter en fin start for Wolves mere og mere anstrengt nu, og gæsterne ser til gengæld ud til at blive mere og mere skarpe.
FC København når måske aldrig at finde det sprudlende spil frem i denne sæson, og man kan ikke argumentere imod at Brugge er klar favorit her.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Lør okt 25, 2014 10:58    Emne: Besvar, med citat

Citat:
Blackpool - Derby 2 1,65
Wolverhampton - Middlesbrough 2 2,95
Club Brügge - FC København 1 1,72


Trippel
Samlet odds: 8,37
Samlet indsats: 20 000,00 kr.


Tja, jeg har ellers legemet til at være bjergrytter, men psyken står ikke model til det. Og derfor må man trampe videre op af et bjerg der aldrig stopper, øv.
Skal man faktisk så direkte søge nedturen så, ja, DET kunne da godt være!Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Ole H.
Extrembruger


Indmeldt: 03. sep 2003
Indlæg: 3847
Geografisk sted: Sjælland

IndlægSkrevet: Lør okt 25, 2014 11:37    Emne: Besvar, med citat

Hmmm, hvad skal man så finde på for at få sat sådan en nedtur i gang?

Tipsklubbens odds fordeler på sig på 2 boner denne weekend, så vi prøver med de spil:

Sunderland - Arsenal 2 1,72
Real Madrid - FC Barcelona 1 2,30
Hobro - FC København 2 1,55

Trippel
Samlet odds: 6,13
Samlet indsats: 50 000,00 kr.
Mulig gevinst:306 500,00 kr.

Ikke alt er fryd og gammen hos Arsenal. De kommer med en ikke helt uheldig midtugesejr i midtugen hos Anderlecht, og mangler i det hele taget at få lidt mere bid i resultaterne. Spillet er dog ikke så ringe endda og i dag møder de et hold, der mentalt set må befinde sig som et gigantisk bombekrater. Det handler om Top 4 for Arsenal, så der er kun 3 point der tæller.

Barca er røget ud af min yndlings-portefølje og det er fordi jeg aldrig ville have købt kaninen Suarez. Jeg synes det strider mod alle mine begreber om Barcas normale filosofi. Om selve kampen i dag så er ingen af holdene slidt op efter midtugens CL-kampe, hvor begge hold sejrede let. Meeeen: jeg så den sidste time af Reals opgør i Liverpool. Og jeg er godt nok rystet over den lethed, der er over kongeklubbens spil. Det ser godt ud. Måske verdens bedste lige nu. Det kan række til sejr i dag, hvis de kan pille brodden ud af et på papiret uhyggeligt Barca-angreb, men hvor vi ikke kender effekten af det.

FCK? Tja, vi kører videre med at i en generelt SVAG Superliga, så er selv trist-spillende FCK gode nok til at gå med i toppen. Det er et must at tage alle point i deres jagt på toppen. Uanset hvor bøvlet sådan en efterårskamp i Hobro end kan blive, så har københavnerne vist at de i det mindste kan fighte. Det skal være nok til sejr her.

Der er ofret hele 50000.- på dette spil, men det gode ved mit system er at jeg aldrig vil rende ind i limits med sådanne vanvittige spil. Så skal man virkelig score kassen, så skal man bare ramme ca hver 7. gang, hehe!
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Arkiv Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Side 1 af 4

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group