harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Ny seriøs betalingsside eller scamsite?
Gå til side 1, 2  Næste
 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Diverse/Hyggekrogen/Pokerlounge
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12050
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Lør okt 10, 2009 14:42    Emne: Ny seriøs betalingsside eller scamsite? Besvar, med citat

Det vil jeg overlade til læseren at afgøre!

Der er kommet en side til som kan findes på:
Dødt link fjernet pr. 22 April 2011 - Gargamel

Det koster såmænd 150 euro at registrere sig. Shocked Shocked Shocked Shocked

Jeg vil ikke røre den side med en ildtang. Men er man interesseret så bør man nok vente mindst en måned for at se hvordan regnskabet udvikler sig under menupunktet "Accounting"

Men hvorfor så skrive om den?

Joh - såmænd fordi bla. en vis Jepser19, tidligere (?) ekspert på odds1, står bag, hvorfor det har fanget min interesse. Han har i øvrigt dags dato været inde og "reklamere" på tipsomtips. Det er min fornemmelse at tråden nok vil blive fjernet af en admin.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.


Sidst rettet af Gargamel Fre apr 22, 2011 13:19, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12050
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Man okt 26, 2009 18:04    Emne: Besvar, med citat

Update:

Og så er endnu en odds1 ekspert dukket op inde på denne nye side. Det drejer sig om Woodgate.

I øvrigt så har de sat prisen ned på et månedligt abonnement til "bare" 100 euro - Men stadig en hamper pris. Shocked
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Færingen
Extrembruger


Indmeldt: 11. sep 2003
Indlæg: 9800
Geografisk sted: Færøerne

IndlægSkrevet: Lør okt 31, 2009 22:50    Emne: Besvar, med citat

Gargamel skrev:
Update:

Og så er endnu en odds1 ekspert dukket op inde på denne nye side. Det drejer sig om Woodgate.

I øvrigt så har de sat prisen ned på et månedligt abonnement til "bare" 100 euro - Men stadig en hamper pris. Shocked


Synes ikke der er noget nyt under solen ved undtagelse af at de tager penge for tips...

Det er flere tidligere promonente harmony-lobell figurer der har prøvet sig på egne ben, f.eks Elmar, Færingen og nu også Gargamel Wink

Ser man på amerikanske betalings-sites med tips, så er prisen nok helt ok.... om de vel kan levere varen.

Får de kæmpe succes, med betalende brugere MEN IKKE kan levere varen, så vil jeg måske oprette en betalings-site hvor man kann få mig give tips på ugens lotto-tal Razz Laughing
_________________
vh. Færingen (Tips13 million drømmer for 50kr U-3-6-50)
https://www.tipsbladet.dk/spil
http://www.dagbladet.no/oddstips
http://www.transfermarkt.com
https://youtu.be/vDe2ExLI5iA (SpilNuJoke)
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12050
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Tirs nov 17, 2009 13:57    Emne: Besvar, med citat

Hvis man ikke har lyst har til at betale den pebrede pris for picks pr. måned, så er der efterhånden flere steder hvor man kan se deres picks gratis eller i hvert fald få en smagsprøve på hvad de kan.

Jeg har dags dato set at de har oprettet en profil inde på bettingadvice med det sigende navn oddsxperts.net hvor de anbefaler spil på Braziliansk storsejr over Oman.

De har såmænd også en ekspertprofil inde på tipsomtips.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Søn apr 04, 2010 12:55    Emne: Besvar, med citat

Jeg har selv været betalende kunde på oddsxperts.net og havde kun gode erfaringfer med dem. Jeg måtte dog stoppe med medlemskab grundet arb relateret grunde. Men der er ingen trivl om at de leverer overskud. Det gjorde de ihvertfald i den periode jeg var der.

Syntes de har nogle gode eksperter som dækker en del områder. Andre som har erfaringer med dem ?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12050
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Tors apr 15, 2010 14:21    Emne: Besvar, med citat

Hej Hermann

Godt at se en ny profil herinde. Very Happy

Det ser ikke ud til, at der er nogen herinde som har erfaringer med dem, for der er ikke nogle som har ytret sig. Jeg har heller ikke selv som kunde, men jeg ved da noget alligevel bla. igennem hvad jeg læser rundt omkring.

Jeg ved i hvert fald hvad to af eksperterne kan derinde. Jepser19 er tidligere ekspert på odds1 og har godt tjek på Sydamerikansk bold. Woodgate er stadig ekspert på odds1 med speciale indenfor Engelsk fodbold. Woodgate har i det hele taget et godt ry som ekspert forskellige steder som oddsnet.com og tipsomtips. For nylig (?) har han også haft en spilleblog under andet navn inde på bold.dk. Og så er der Brüggemann som tidligere (?) ekspert på betxpert med speciale indenfor bla. NBA. Jeg har slået op på hans profil og kan se at han ligger med 110% i TB.

Kilde: http://www.betxpert.com/user/profile.asp?userid=10339

----------------------

De næste par ting er vel mere sidebemærkninger

1. Denne gør at jeg er noget skeptisk overfor konceptet. 75 euro pr. måned gør at der skal en del omsætning til før der overskud når denne omkostning også skal betales. Siger vi at at 7,45 kroner svarer til 1 euro, så er udgiften knap 560 kroner. De har ifølge deres hjemmeside haft en tilbagebetaling (ROI) de sidste 4 måneder på 113% til 114% - og det er faktisk fornemt. Very Happy

Faren er risikoen for limitering. For at tjene 560 kroner skal der omsættes for knap 4300 og så er der kun lige balance. Vi skal altså væsentlig højere op før der tjenes på det og det derfor begynder at være interessant.

Jeg har læst et rygte om at de især skulle benytte bookmakeren betsafe, men det er ikke noget som bekræftes ved at betragte statistik for tidligere afgivne bets.

Et modtræk mod limitering er som altid som en af metoderne at placere det samme bets flere steder eventuelt til lavere odds med lavere indsats de enkelte steder, men allligevel så den samlede sum bliver det man ellers havde tænkt sig.

2. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal mene om det med at man skal betale for picks, blandt andet som følge af at jeg selv står bag en side hvor man kvit og frit kan oprette en profil. Nogle af de anerkendte eksperter som skriver rundt om på diverse spillesites er startet med at skrive på det gamle spilleforum som hørte til Tage Lægaards gamle side harmony-lobell. Men omvendt så kan jeg godt forstå den frustration, som nogle af dem har haft ved at skrive spilforslag, som alt for få svarer på. Derfor er det desværre også naturligt at nogle søger at skabe en bedre balance mellem at give og modtage ved at tage sig betalt mod de mange som bare kigger med. En evig diskussion som jeg igen vil komme ind på i et indlæg i den nærmeste fremtid.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Tirs apr 20, 2010 15:40    Emne: Besvar, med citat

Hej Gargamel,

Tak for det Smile

Det skal siges at jeg ikke kender det store til de forskellige eksperter derinde, men at jeg bare har fulgt dem der. Jesper kom ganske rigtigt med fodbold fra Brasilien, Woodgate med engelsk fodbold og Bruggeman med basket tips. Virkede til at de havde styr på deres forskellige ting. Jeg er dog som sagt ikke ekspert, men fik dog et fint overskud ud af det da jeg var der. Har besluttet at signe up igen når arbejdet ikke optager så meget af tiden, ellers bliver det for svært.

Men en skam at ingen andre herinde har erfaring med dem, havde set frem til at høre deres.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Søn maj 30, 2010 21:13    Emne: Besvar, med citat

Har netop igen efter en længere pause oprettet mig igen ved dem, har gået rigtig godt indtil videre. Har ik fået spillet samtlige spil, men et solidt overskud på 110 % efter en måneds tid.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12050
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Tors jan 13, 2011 09:31    Emne: Besvar, med citat

Der er noget underligt med siden for tiden. Trykker man på linket i mit første indlæg, så får man bare en blank side.

Jeg har set nogle rygter ude på nettet som førte mig et bestemt sted hen.

Jeg vil lige indskyde, at fordelen ved en ikke kommerciel side som denne er at det altid er "lovligt" at lænke til andre sider uden at skulle risikere at få sit indlæg udsat for moderation.

Læs fra Oktober/November og frem ved at følge linket:

http://www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=206257

Det går hårdt for sig. Embarassed

Angående flere af disse eksperter, så er min mening - I er unge og I er sku gode men hvor I dog mangler at blive tørre bag ørerne Exclamation
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12050
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Fre apr 22, 2011 13:32    Emne: Besvar, med citat

Update

Siden er langt om længe taget helt ned, så derfor har jeg fjernet linket til siden i første indlæg i denne tråd.

Jeg har ude på nettet læst flere rygter om afløsere til denne betalingsside. Jeg har fundet frem til et af disse initiativer som en vis Wolfman står bag. Denne "ulvemand" kan være identisk med en vi kender bedre som Woodgate(97) fra det gamle harmony-lobell.

Jeg kan ikke linke til siden, for det oplyses ikke. Derimod kan interesserede finde frem til kontaktinformation inde på det store internationale spilleforum, bettingadvice.com

Nede i bunden af dette forum er der en gruppe dedikeret til at promovere egne sider i subforummet: "Tips websites". Her har Wolfman oprettet en tråd, som hedder "Wolfman betting"

Det koster 70 euro pr. måned eller lidt over 500 DKr. pr. måned

Jeg synes personligt, at det ligesom for det nu hedengangende oddsexperts er en pebret pris.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Tirs jul 12, 2011 14:08    Emne: Besvar, med citat

Noget nyt her eller er det dødt?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12050
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Fre jul 15, 2011 13:07    Emne: Besvar, med citat

Hermann skrev:
Noget nyt her eller er det dødt?



Hej Hermann

Den omtalte Wolfman holder sommerpause ifølge en post inde på BA. Naturligvis - for hvis han ellers er den som jeg tror, så venter han på at de Engelske turneringer går igang. Du får lige et direkte link til hans tråd:

http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=60325

------

Ellers er der kommet et nyt oddsxperts efterfulgt af .com . Jeg ved ikke hvordan det er (og om det er) relateret til det gamle oddsxperts (.net) !

http://www.oddsxperts.com/

Men i det mindste er det gratis. Nok godt det samme for nok har de overskud men ikke imponerende: 100bets, ROI ca. 101,9%

Men på den anden side, så er 100 afgivne bets for tidligt at kunne vurdere, hvor gode de er.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Fre jul 15, 2011 20:06    Emne: Besvar, med citat

Gargamel skrev:
Hermann skrev:
Noget nyt her eller er det dødt?



Hej Hermann

Den omtalte Wolfman holder sommerpause ifølge en post inde på BA. Naturligvis - for hvis han ellers er den som jeg tror, så venter han på at de Engelske turneringer går igang. Du får lige et direkte link til hans tråd:

http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=60325

------

Ellers er der kommet et nyt oddsxperts efterfulgt af .com . Jeg ved ikke hvordan det er (og om det er) relateret til det gamle oddsxperts (.net) !

http://www.oddsxperts.com/

Men i det mindste er det gratis. Nok godt det samme for nok har de overskud men ikke imponerende: 100bets, ROI ca. 101,9%

Men på den anden side, så er 100 afgivne bets for tidligt at kunne vurdere, hvor gode de er.



Hej Gargamel,


Havde ikke lige set den tråd den tjekker jeg lige ud. Af nysgerrighed kan du så oplyse hvem du tror det er ?

Kender slet ikke til det nye oddsxperts og deres stats er ikke ligefrem fantastiske som du selv siger.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12050
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Søn jul 17, 2011 11:20    Emne: Besvar, med citat

Hermann skrev:
Havde ikke lige set den tråd den tjekker jeg lige ud. Af nysgerrighed kan du så oplyse hvem du tror det er ?
...


I tråden inde på bettingadvice kan man se at denne Wolfman benytter sig af regnskabet inde på betxpert - så det må være en dansker. Hvis Wolfman så er identisk med en Wolfman inde i ekspertpanelet inde på spillesiden tipsomtips.com, så kan man så undre sig lidt over, hvorfor han så ikke benytter regnskabsdelen på ToT ?
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Hermann
Ny bruger


Indmeldt: 04. apr 2010
Indlæg: 11

IndlægSkrevet: Søn jul 17, 2011 12:35    Emne: Besvar, med citat

Gargamel skrev:
Hermann skrev:
Havde ikke lige set den tråd den tjekker jeg lige ud. Af nysgerrighed kan du så oplyse hvem du tror det er ?
...


I tråden inde på bettingadvice kan man se at denne Wolfman benytter sig af regnskabet inde på betxpert - så det må være en dansker. Hvis Wolfman så er identisk med en Wolfman inde i ekspertpanelet inde på spillesiden tipsomtips.com, så kan man så undre sig lidt over, hvorfor han så ikke benytter regnskabsdelen på ToT ?



Hej Gargamel,

Først og fremmet tak for svar og hjælp. Havde ikke lige set det med regnskabsdelen. Kender ikke lige til ham inde på tipsomtips er han noget værd? Er hans stats gode mener jeg? Så det er måske en og samme person?
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Diverse/Hyggekrogen/Pokerlounge Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group